آ

  • آقاخانی، زهره اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]

ا

  • احمدپور، روژینا بررسی جایگاه رویکرد پژوهش محوری در کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 67-79]

  • افروز، غلامعلی ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-43]

  • افضلی، افشین طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 161-180]

  • اکبری، محمدنقی تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاه‌های افغانستان (مطالعه موردی دانشگاه‌های دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]

  • اکبری زردخانه، سعید مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 127-152]

  • انتظاری، سمیه بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]

ب

  • بشارت، محمدعلی بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]

پ

  • پروانه، معصومه تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 117-141]

ج

  • جانی، زهرا ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 181-221]

  • جلالت دانش، محسن مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 127-152]

  • جهانی، جعفر ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 95-115]

چ

  • چگینی، راضیه آماده‌سازی نسخه فارسی «مقیاس ماک‌چهار» و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 31-55]

ح

  • حجازی، الهه ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-43]

  • حسینی، سیده اسماء بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تاب‌آوری شناختی در نمونه‌ای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]

  • حسن آبادی، حمیدرضا مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-86]

  • حسینی نسب، سید داود ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 99-130]

  • حسنوند، فضل الله بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ویژگی شخصیتی بازیگوشی روان‎شناختی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 153-181]

  • حقیقی، مسعود شناسایی و اولویت ‏بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیم‏گیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]

خ

  • خادمی اشکذری، ملوک ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]

  • خدابخش پیرکلانی، روشنک آماده‌سازی نسخه فارسی «مقیاس ماک‌چهار» و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 31-55]

  • خطیر، محمدحسین شناسایی و اولویت ‏بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر تهران با استفاده از رویکرد تصمیم‏گیری چندمعیاره فازی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-30]

  • خوشگویان فرد، علیرضا مدل‌ جایگزینی بهینه برای پرسش‌های بی‌پاسخ [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 131-152]

د

  • دارابی عمارتی، عابدین ارائه مدل ریزوماتیک و توسعه آن برای پرورش خلاقیت دانش‌آموزان: مطالعه ترکیبی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 95-115]

  • دانش پایه، مسلم بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 81-97]

  • درتاج، فریبرز بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 81-97]

  • دلاور، علی ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 181-221]

  • دهقانی زاده، جلال تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 117-141]

ر

  • رحیمیان، حمید تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاه‌های افغانستان (مطالعه موردی دانشگاه‌های دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]

  • رضازاده، مسعود بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]

ز

  • زنگانه، علی محمد مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 127-152]

س

  • ساویز، مرضیه ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-43]

  • سعادت، زینب بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تاب‌آوری شناختی در نمونه‌ای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]

  • سلیمی بجستانی، حسین مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]

  • سوری، احمد ساخت و اعتباریابی آزمون هوش‌ چندگانه زمینه‌ای دانشجویان(مورد مطالعه: دانش‌آموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 151-179]

  • سوری، حسین مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-86]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]

  • شریفی، نیلوفر بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس تجدیدنظر شدة اضطراب آشکار کودکان-ویراست دوّم در دانش‌آموزان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 61-79]

  • شکواری وسطی، فاطمه بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس خرد سن دیگو [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 81-97]

  • شهبازی، سهیلا تعیین اعتبار و پایایی پرسشنامة انرژی ذهنی ورزشی در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 117-141]

  • شوقی، بهزاد ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 181-221]

  • شیوندی، کامران بررسی ویژگی‎های روان‎سنجی پرسشنامه حس عاملیت در آموزش مجازی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 105-123]

ص

  • صالحی، کیوان ساخت و اعتباریابی مقیاس اخلاق نوجوانان ایرانی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-43]

  • صالح زاده، پروین مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 127-152]

ض

  • ضرغامی، محمد حسین اعتیاد به عشق مطالعه مبتنی بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 203-230]

ط

  • طیموری، سیدعین اله مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 127-152]

  • طهماسبی، سیامک مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 127-152]

ع

  • عباس پور، عباس تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاه‌های افغانستان (مطالعه موردی دانشگاه‌های دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]

  • عطاری، محمد آماده‌سازی نسخه فارسی «مقیاس ماک‌چهار» و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی آن در نمونه ایرانی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 31-55]

  • عظیمی، روح الله طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 161-180]

  • علیپور، علی "بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]

  • علوی زاده، سیدمحمدرضا بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]

  • علیوندی وفا، مرضیه ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 99-130]

  • عینی پور، جواد ساخت و اعتباریابی آزمون هوش‌ چندگانه زمینه‌ای دانشجویان(مورد مطالعه: دانش‌آموختگان متقاضی شغل پلیس) [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 151-179]

غ

  • غیاثی ندوشن، سعید تدوین و اعتباریابی ابزار ارزشیابی عملکرد رؤسای دانشگاه‌های افغانستان (مطالعه موردی دانشگاه‌های دولتی کابل: رویکرد آمیخته) [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 31-61]

ف

  • فارسی جانی، نیلوفر بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]

  • فراهانی، حجت اله بررسی ویژگی های روانسنجی مقیاس کمال‌گرایی معنوی/مذهبی- 20 [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 37-65]

  • فرحبخش، کیومرث مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]

  • فرخی، نورعلی مدل‌ جایگزینی بهینه برای پرسش‌های بی‌پاسخ [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 131-152]

  • فلسفی نژاد، محمد رضا مدل‌ جایگزینی بهینه برای پرسش‌های بی‌پاسخ [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 131-152]

ق

  • قدم پور، عزت اله بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه ویژگی شخصیتی بازیگوشی روان‎شناختی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 153-181]

ک

  • کازلی، گابریله بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]

  • کدیور، پروین مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-86]

  • کرامتی، هادی مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه‌ای همدلی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 57-86]

  • کرمی، ابوالفضل "بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]

  • کرمی، ابوالفضل ارائه مدل پیش بینی صمیمیت زوجین بر روی زنان متأهل مراجعه کننده به خانه های سلامت شهر تهران [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 181-221]

  • کرمی، حمیدرضا نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درخت‌های راش یک مطالعه شبیه‌سازی‌شده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-30]

  • کرمی، رعنا "بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هوشی وکسلر کودکان ویرایش- پنجم" [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 97-125]

  • کریمی، سیدبهاالدین بررسی جایگاه رویکرد پژوهش محوری در کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 67-79]

  • کلانتر هرمزی، آتوسا مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]

گ

  • گرامی پور، مسعود نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درخت‌های راش یک مطالعه شبیه‌سازی‌شده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-30]

م

  • محمدی، حنانه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تاب‌آوری شناختی در نمونه‌ای از جامعه ایرانی [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 125-150]

  • محمدزاده، جهانشاه بررسی خصوصیات روانسنجی پرسشنامه ی فراشناخت های قماربازی در میان دانشجویان ایرانی به عنوان جمعیتی بهنجار [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 81-95]

  • مصطفوی، محمد مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 127-152]

  • معتمدین، آیدین ساخت، رواسازی و تعیین پایایی آزمون تشخیص مشکلات رفتاری کودکان مقطع ابتدایی تبریز بر اساس DSM-5 [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 99-130]

  • مقامی، حمیدرضا ارزشیابی اثربخشی دوره های مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران بر اساس مدل کرک پاتریک [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 183-201]

  • مینائی، اصغر نرخ آشکارسازی کنش افتراقی سؤال با استفاده از مدل درخت‌های راش یک مطالعه شبیه‌سازی‌شده و داده های واقعی آزمون های سرنوشت ساز ناجا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-30]

  • منصورکیایی، نادر مقیاس کوتاه الکترونیکی مشکلات سلامت روانی نوجوانان متوسطه یکم- نسخه معلم [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 127-152]

ن

  • نعمت اللهی، فاطمه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس کنجکاوی معرفتی علاقه/محرومیت I/D-YC در کودکان 5 تا 9 ساله شهر تهران [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 81-103]

و

  • وجدانی همت، مهدی مطالعه کیفی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس تجربه زیسته مشاوران مدرسه [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-35]

ه

  • هاشمی، نظام بررسی جایگاه رویکرد پژوهش محوری در کتاب تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک آنتروپی شانون [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 67-79]

ی

  • یوسف زاده چوسری، محمدرضا طراحی و اعتبارسنجی مقیاس سنجش کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه از نظر دانشجویان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 161-180]

login